Selasa, 17 Mei 2011

16 mei

salam
pernah kene kejar polis?
pernah? pernah ke?
kalo yang pernah mesty faham perasaan ni skarang
huhu
hmm tarikh 16 mei memang jadi kenangan abadi lah
balik dari tempah makan jamuan kelas, selisih dengan satu kereta polis
buat dono je la kan
bukan buat salah
x pakai helmet je
then polis tu pusing balik?
what the?
hoho
laju teros masok simpang dan polis tersebut nampak gaya macam nak masok simpang kami jugak?
nak cover punye pasal, masok umah orang =.="
satu family dye tgh cat rumah
hoho
cik, maaf ye saya kene kejar polis (jujur gile buat2 la tanye umah orang kot ye pon=.=")
makcik: kenapa:?
the rest is history lakan
x pasal2 makcik tu ajak kenduri kahwin anak dye huhu siap ajak minum lagi hehe tanx btw makcik x pelah :)
huhu btw it nice memory
sesapa yang kene kejar polis lagi buat lah taktik ni HAHA
maaf kepada FAHMI atas motor anda yang dipinjam =.=" mesti motor kau wanted sebab tu lah polis kejar HAHA nasib baik aku yang bawak motor HAHA kalo mimi? haha mi,jangan marah der (mimi tahu saya menulis mengenainya di blog)

the end =.="

1 ulasan:

  1. LOL!
    lawak gle insyi ni.macam macam lah.haha~

    BalasPadam