Sabtu, 28 Mei 2011

selamat tinggal





farewell

bebudak kelas bersama pengurus

kak hawe (sitting beside me) yang dah lali dengar" kak, saya ngantuk" hehe
dari blakang: manja,izaimah,zatie depan:farah

Salam alaik
27 Mei 2011 tamatlah perjuangan aku selama 5 bulan di giatmara jempol
starting life kat sini memang aku fikir
 "bile nak balik?"
"esok cuti x?"
"hari ni half day la..."
huh! lama lagi la aku kat sini....(T_T)
HAHA pada awalnya memang aku malas gila tahap suuper duper nak "sambung belajar" balik huhu kan dah habis SPM nak gak rehat kan? kan? huhu hmm balik je akhir tahun dari kolej terchenta hari sabtu (brapa hb x ingat) Isnin tu dah kene gi temuduga GIATMARA huh! well.aku kan anak yang baik favourite quote kat SHAMS "ANAK YANG BAIK MENDENGAR KATA" seyesly aku sangat terkena semenjak dua menja tiga menjak ni =.=" aku ikot je ...ayah aku hantar gi temuduga tu....

THEN aku diterima
kursus :TEKNOLOGI SISTEM KOMPUTER
tempoh: 6 BULAN

sob sob masa : 8 pagi-5 petang
hari: Isnin-Jumaat

memang aku x puas rehat la huhu aku ingat nak amik masak best sikit dah x yah nak pikir banyak2 sekali gus boleh lah aku jadi calon isteri solehah teettt HAHA malangnya kalau aku nak amik cost masak tu, aku kene dok asrama...aku dah x nak dok asrama...cost tu ada kat Rembau je..huh aku lagi rela bawak motor gi GIATMARA dari dok asrama =.=" cukuplah 5 tahun huhu even aku suka gile dok asrama ...tapi, x nak la..baru abis SPM kan..Sikit punya baik parents aku buat pertama kalinya bagi aku bawak motor di kawasan umah aku HAHA kalo x kampung aku je lah litar aku =.="


and sampai skunk memang aku nak cepat kuar pon HAHA x de maknenye aku nak dok situ lama2 hehe
bukan la situ x best, best, best best [macam upin ipin] dapat elaun lagi ($_$) dapat ilmu, ha skunk ni aku dah pandai buat web HAHA cume tak cukup duit nak daftar -.-
banyak lagi la ilmu yang dapat kat sini... so far, aku fikir kalo kat uni nanti aku boleh la buat duit sikit HAHA kalo anda nak format ke nak install bagai2 ke kat kedai RM 30 ha kat aku bagi kurang sikit la harga pelajar HAHA lagi un kebanyakan bukan semua girl kan slalu nak hantar kedai je HAHA so aku boleh la buat duit sikit an,hehe
tanx kat cikgu yang bagi saya sume bende alah pembuat duit ni sebelum saya keluar giatmara (=

err actually I write this entry to wish thank you very much 4 dis nice memory
GIATMARA JEMPOL

-hawe-syirah-syahirah-asirah-kuzikembali-fahmiketua-nadhirah-admira-acap-ifwat-izaimah-kaklong-senyryuji-fifi-memey-aini-farah-zatie-fahmi MRSM-nizamjawe-
[member Teknologi Sistem Kompter]
maaf salah silap
minx halal sesume makan,minum,pensel,pemadam,kertas,mouse,keyboard
x lupe member2 jahit,auto,elektronik,ketukcat,inkubator,cikgu2,kerani2,acik kantin,jaga,akak2 n abang2 praktikal

sekian merepek
jauh perjalanan,banyak pengalaman,pengetahuan dan lain2




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger