Sabtu, 28 Mei 2011

miss

hmm mood today: missing (*_^)"
masa menulis post ni, i listen to Ashily - My Love, Just Come To Me
memang teringat la jalan citer drama Witch Yoo Hee tu...then
aku pandang jam 11:11 ha..ada orang rindu aku..ceh sungguh perasan
lama aku berteleku pandang je jam tu berlih ke 11:12 AHAHA sungguh aku terpengaruuh ngan citer tu
then aku teringat Asirah n Mimi [giatmara members] ada satu tengahari tu kitorang tengok jam kul 11:11 jugak huhu semuanya buat aku senyum sendiri huhu It seem kecoh je kan haha 
sape la yang rindu aku n kitorang? HAHA sah perasan gila... ceh annoying konon ntah2 anda yang baca post ni yang rindu :p ceh tipu gila...hmm speechless bye semua :) RAbu depan dah bertolak [gaya macam gi lama je ntah2 jumaat balik] all da best then to all of u wherever u're
p/s: to teacher ainur,enjoy reading (= , carik la lagu tu...hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger