Jumaat, 22 Julai 2011

E.X.A.M. B.I.O

salam everybody
tamatlah sudah quiz chapter 3 for bio
macam amik PENDIDIKAN SENI VISUAL je...aku dah la dari perut mak lagi x suke tahap gaban bende2alah lukisan ni...kalau rewind sejarah hidup aku...

DARJAH SATU
tukang lukis setia aku ialah Taufik (ceh,aku ingat lagi ko tau...aku kan mengenang jasa orang...tapi since dah lebih 10 tahun x jumpe...lalu sebelah pon aku x cam dah la) btw tanx...dan Tufik inilah pelukis setia aku sampai darjah 3...hmm kalo x sampai habis skolah rendah kot...cume aku yang pindah skolah :)

DARJAH 4 SAMPAI DARJAH 6
sesapa sahaja yang duduk sebelah ku akan jadi mangse pelukisAKU SAMPAI LA form 5

maka memang x de darah lukisan yang mkengalir dalam badan aku...kalau ada pon...aku x de mase nak gilapkan...jadinye exam bio aku punye lukisam tu... memang cantik gile lah kan

hmmm sampai ada satu soklan ni...
aku: weiyh tengok jawapan ko
BUDAK itu : aku tembak je
aku: tak kesahla...biasa orang yang bagi aku jawapan LULUS dengan jayanye
BUDAK itu: aku tembak orang depan aku punye jawapan

ceh...aku nak tiru die...die tiru orang depan...dan aku terfikir...entah2 orang depan tiru orang depan lagi...dan tiru dan tiru..haha andaian je OK, dan aku pon x lah tiru bulat2 petak2 je...tanx eh =P

satu soalan ( je ) hehe
sesedap orange je la kan aku cakap
semoga aku dan kengkawan LULUS :) amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger