Jumaat, 4 Mei 2012

kerja


Salam alaik
Yes,bukan senang nak carik kerja,nope,carik kerja memang senang,bukan senang nak dapat kerja
Seminggu dah mengumpul lemak kat umah..hmm my mom said kalau x dapat kerja,blajar jahit la kak…hmm I’m thinking about it.. wat do u think? Bukan tanak blajar,At least,aku kalo boleh,nak la dapat kewangan sikit time cuti ni,leh gak support aku bebelanja.^_* kan?nak gi klate lagi…kan hajar?
Stop citer pasal cuti.Now,nak citer pasal kemasukan ke ijazah sarjana muda pulak.hmm dengar2 khabarnya,pihak usim dah x amik pengambilan ke ijazah daripada matrikulasi kementerian.Meaning,starting dari batch aku,yang masuk ke usim 4 degree is only from tamhidians.Yes,mula2 rase lega sikit,(persaingan untuk merebut cos yang dikehendaki tak lah sengit sangat) tapi nak tahu,apa yang aku,umek dan beberapa orang lagi terfikir? HAHA..
meaning, x banyak variety la..haha to make it clear,yes,x banyak pilihan la nanti..haha..dah la yang ada pon sikit,then ramai dah berpunya..haha .itu lah jadinya masa kitorang study chemistry masa study week dulu.See.kitorang,okay,bukan aku sorang.haha. tak ke? Alahai,gurau je,haha.don’t take it serious,okay, ini hanya lah gurauan,yang penting ialah belajar sampai habis degree.ait.
-umek-wahida-dijah-anis fariha-ingat lagi x? ^_*
out~

1 ulasan:

Powered By Blogger