Khamis, 10 Februari 2011

LOL

harini
nanti dulu
assalamualaikum
harini kitorang kene "ceramah" yang memedihkan telinga
hehe cikgu jangan marah...
cikgu marah coz ader org yang x pakai tudung putih
(sbnanye cikgu lain bagi,then cikgu cakap kalo nak ikot cakap cikgu tu,g masok klas cikgu tu)
hehe cikgu nih garang,tapi seyes,every word beliau sngat la menggelikan hati..
ala2 cikgu nani (i miss u cikgu very much) nasihat untuk kebaikan kan....:)
aku x der la rase ape sangat..yg jelas..sumer orang dok tekan komp masing2 coz suasana yang sangat senyap+hambar diselangi bunyi2an mouse ditekan2..
budak2 praktikal plak layan feeling dengan memasang lagu ibu ntah brape kali ulang nak dekat 45 minit jugak la..lepas2 dyorang off..(dah bosan kot..then,tukar lagu lain n slow thap telinga ulat kot..coz dah x dengar lagu lagi dah lepas tu)
pas2 sume diam..
balik pon lambat 7 minit..
1.07p.m baru kuar klas..
nak jadik cerita..ayah sorang kawan nih x leh amek..
dye nak tumpang..
ok je la..w/pun x bawak helmet n polis tgh ronde, bawak jela dye..
tgh2 cek gear da masok blom..x tau la plak dye tgh nak naik moto
tibe2 aku dengar gelak berdekah2
aku pandang belakang x der orang
yg ader kawan aku dah terjatuh!
heh
kueng segala asam kat dunia..malah lagi masam,,,
sian dye..
motor aku pon.. tercabut lampu blakang :(
suar dye koyak
sengal2 kot blakang dye..
sorry eh friend..(*_*)
tgk la kat cni>> me at giat mara
now.
pray 4 me

Tiada ulasan:

Catat Ulasan