Selasa, 26 April 2011

minggu usahawan yang ... =.="

salam
x paham aku
knape nak pakai baju kurung lak minggu nih
5 hari seminggu
(X-X) dusH
bukan aku x nok pakai
tapi
pompuan
bawak motor
pakai kain
=.="
memang aku benci gilalalalalalallallalalallaala
yes, bukan x leh pakai suar
tapi leceh la
dah sampai tukor bagai
n x de poibt un pakai baju kurung
dengar ceramah je..
x kesah unpakai baju kurung
tapi  ntah
baju kurung skang ni
jarang
yang malas pakai kain dalam tu? aku mampu tegur je la kan
x de der aku nak gi beli kan kain dalam sarungkan plak
=,,=" dah naik motor tuh
kot x pakai sluar
heh
pakai stokin ok gak gi kan
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
aku x suke minggu ni
sekian merepek
abaikan je..-.-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger