Isnin, 13 Jun 2011

laporan suku penuh orentasi USIM

Rabu 1 jun
Pendaftaran
Firstly, kami semua kene daftar di Stadium Tertutup Nilai (mungkin patut jadi Stadium Tertutup USIM)
masok2 je stadium tu, ada sorang usher ni cakap pergi tingkat 3
lalu bermulalah perjalanan aku...jap2 
aku:kenapa kene pergi tingkat 3?
usher : amik file...
aku: amik file sampai tingkat 3?
-.-'
Kaki aku pon mulalah menapak sampai tingkat 3
ramai sangat orang...x tau nak jumpe sape snanye tuk amik file..
then...dari jauh nampak sorang abang macam busy je susun2 file...yeah abang ni la yang nak jumpe aku,ok bukan aku yang kene jumpe abang tu..
aku: nak amik file kat sini ke?=.="
abang:nah
aku: amik ni je?
abang: haah
aku:then?
abang: turun bawah balik
aku : oh yeah?
sungguh aku tak paham apesalla nak amik satu file tu je pon nak kene daki sampai tingkat 3 boleh je die bukak satu kaunter kat bawah...for ur information kat tingkat 3 tu bukannye ada kaunter khas pon...cume kat entrance tu ada la sorang laki ter(mangu2 mungkinkah?) menuggu kami pelajar baru untuk di beri file...huh aku husnuzon die nak elak kesesakan kat bawah...tapi aku rase die buat kat atas lagi sesak...dengan orang nye yang ramai2 nak daki tangga tu..huhu
btw, perjalan pendaftaran selepas itu lancar dan efficient..thanx to all lecturer yang make everything very fast...i hate waiting huhu
Perjalanan hidup baru ini diteruskan dengan menuju ke KOLEJ KEDIAMAN NILAM COURT di Nilai 3...sumpah tak jauh...20 minit naik kete or lebih mase sikit naik bas ~tangan di dada mata ke atas...tingkat 4 -.-" mungkin aku akan kurang berat badan lepas ni =P

sekian dulu ada kelas arab (*_^)"





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger