Ahad, 26 Jun 2011

kehidupan ini

ni bas budak ijazah...tamhidi punye bese2 je -.-"


salam alaik :)
kehidupan baru kat usim...
paling terkejut tak sangka gila tahap tahap x ingat girls kat sini ramai yang player rugby kat skolah lama..HAHA....mungkin bakat yang sedia ada terus di gilap di sini...kalau dapat wakil usim...insha-allah menang =.=" huhu kepada yang tak brapa nak tunjuk skill rugby, jom join aku...x yah susah2 rebut...usim x lari pon...turun pagi pukul 7.15 sarapan dulu kat rumah..bet me, turun 7.15 tu pon panjang lagi barisan...x yah susah2 duduk je bukak buku...insha-allah ada punye bus HAHA tapi jangan la sume orang follow aku..sape plak nak naik bus awal? hehe For your information aku tak pernah lagi berdiri di dalam bus...dashboard and sit sebelah driver tu memang port aku..satu lagi tangga...ha! x yah susah2 nak main rugby bagai *_^ btw, act, rugi mase je berebut...cube kite semua beratur, masa yang di ambil untuk penuhkan bus mungkin 10 ke 15 minit sahaja...kalo berebut....tolak masa jerit "sabar lah" "sini2" etc..dah makan mase lagi lama..kan? stop nagging here ... continue with my new life...

kuliah
boleh kata BEST :)
PHY- i was so glad to have him as my lecturer *_^ maharaja lawak kot
BIO-mdm wa'e pon best...terubat aku punye nafsu nak tengok TV...(sian parents aku bayar bill banyak everytime aku balik coz aku qada'kan sume citer yang aku teelepas)
CHE- aku memang x suke che tahap giga...tapi aku dah mula mencintainya sekarang ^____^
ARAB- aku "memang suke arab dan lecturernye" =.=" *p/s : sampai bile org islam mesty takuk lama...orang islam susah...huh wat so ever..."saya sanggup x naik gaji sebab nak berdakwah"=kalo naik gaji x leh berdakwah ke? huh malas nak cakap hanya yang mengetahuinya sahaja yang memahami...
MATH- my favourite subjek ....best! tapi kadang2 nak je cakap...x leh "laju" lagi ke mengajar? haha laju kot cikgu tu ajar...nak amik pen jatuh pon dah miss beberapa contoh.a.huhu tapi best sangat teacher tu :) saya doakan teacher dapat mr.charming yang exactly macam remy Ishak (teacher yang cakap)
QURAN HADITH- err ni lawaking..kejap2 ngantuk kejap2 lawak gile ustaz ni...tapi x pernah pon ustaz tu gelak waktu beliau buat lawak
ENGLISH- not bad :) tapi aku slalu ngantuk...(pernah ke aku x ngantuk dalam kelas) p/s kepada wani, ainur dan nana, I BELOM PERNAH TIDUR lagi tau..HAHA setakat ni lah...ok tipu..pernah je tidur tyme lecturer x de =p
TERBAIK LAH :)
ROOMATE-best :)...satu malam mase kitorang damn bosan kitorang gi main kat playground haha nice kot mesty orang yang tinggal kat kawasan berdekatan playground tu sakit hati dengar bunyi buaian yang bising tu hehe jadi di sini nak mohon maaf *_&

USIM- kalau boleh, buatlah bangunan fakulti jauh lagi...lagi jauh, lag suke, boleh bersenam...
BAS USIM-kalau boleh datang la lambat setiap hari...lepas tu datang lah satu bas je...lagi sikit lagi suke..ada masa nak baca buku sementara tunggu bas *_^

sekian merepek :) smoga kite sume dapat kejayaan yang cemerlang :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger