Khamis, 30 Jun 2011

no title

salam alaik
di saat ini, aku amatlah merindui zaman persekolahan...zaman sesi pembelajaarn aku di bantu kawan2 yang sangat sabar menahan kerenah aku tak lupe guru2 yang sentiasa memberi tunjuk ajar dan suapan demi suapan...tak lupe juga kepada ibu dan ayah yang sentiasa memberi semangat yang membina dan mendoakan kejayaan aku ^_^
kredit to wani,nana n ainur n all my friends =P
y i write this? the story begin...
isnin, 10.30-12.30 tengahari...math...memang aku dah lama tahu yang cikgu math ni mengajar laju...oppps act, die kire sangat lah laju...maaf, beliau... satu saat aku ambil pen yang jatuh...habislah satu contoh complex no aku tertinggal...dengan sin cos pai segala bagai dan promosi calculator 570...aku terus hanyut tersengguk2 huhu then kebetulan lah kan sit aku tu, najwa (SBPIJ), aku, kosong,kosong,LELAKI..memang aku dah ngantuk gile tahap gaban...tetibe laki tu tundukkan kepala die n tengok aku? oh men! aku tak tidur la =P ye aku ngantuk gile tapi x de la aku tidur..dan aku memang rase nak tidur gile lepas tu..kengkadang rase nak cakap je Ha! tengok la lagi..aku memang suke orang tengok aku ngantuk...lagi ramai tengok..hilang la ngantuk aku =.=" aku tipu je ok, aku x cakap pon...aku fokuskan minda aku,fokus3! tapi aku hanya mampu pandang sahaja skrin dan cube semula di rumah...n the result is...aku sangat lah penat cover semua yang aku belajar tadi, instead ramai je kawan aku yang jaga x paham...huhu act, aku slalu je terfikir, dari tahan ngantuk tak paham baik terus tidur....x itu salah sebenarnye...dari ape yang aku alami...sayup2 kedengaran suara cikgu tu, ia memudahkan proses revision..hmm memandangkan aku memang macam ni kat skolah la...kalo anda x biasa jangan cube...=P

semoga aku dan kawan2 berjaya di dunia dan akhirat dengan rahmat allah :)
doakan aku jadi actuarist ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger