Khamis, 3 November 2011

cuti sem


x dapat gi un xplah...paklang daah janji ngan aku,nanti dia bawak aku gi :'(

btw,n.9 menang kot...x sia2 lah delegasi keluarga aku n keluarga wawa yang berkampung kat shah Alam tu ^^

and holiday just started
boh-san baru tahap mega la belum giga lagi
carik keje kat tadika ujung tahun ni memang x lah kan..
daftar lesen motor..
bukan bermaksud ayah aku dah kurang share dengan jpj,cuma aku x sedap la kan asyik guna saham ayah aku je
memandutanpalesenpusing2 nilai

haha
btw,nilai ni aku share dengan hajar
nak? rm4.50 setengah jam

MUET 19 nov
pray 4 our best
gud luck!
orait chow

1 ulasan:

  1. haha selamat lah ko ambek lesen moto..
    ak lesen kete..btw ak dah luaskn jajahan kat sabak
    ni haa..nak join??

    BalasPadam